کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس‌های مسافرتی Application of iNoti and Inma services for travel agencies

  

مدیریت منو های تلگرامManage Telegram menus

Manage Telegram menus
مدیریت منو های تلگرام
آموزش های‌ آی نوتی

مدیریت منو های تلگرام

فهرست مطالب

مقدمه

کارت ویزیت الکترونیکی یکی از خدمات ارزشمند مجموعه آی نوتی بوده که کمک بزرگی به حفظ محیط زیست و کسب و کارها خواهد کرد.

برای استفاده از امکانات کارت ویزیت الکترونیک نیاز است که یکی از کدهای EBC را با توجه به نیاز خود از داخل سامانه‌ی آی نوتی خریداری کنید و از امکانات بیشمار آن بهره مند گردید.

پس از خرید کدهای EBC نیاز است؛ به صفحه مدیریت کدهای EBC مراجعه کنید و تنظیمات لازم جهت استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی و صفحه اختصاصی آن را انجام دهید.

یکی از امکانات کارت ویزیت EBC ربات تلگرامی "مرجع کسب و کارهای ایران" است. با ورود به این بخش می توانید یک منو ساخته تا هر فردی کد EBC شما را در این ربات ارسال کند، منوی شیشه‌ای ساخته شده به آن فرد نمایش داده شود.

ساخت منوی شیشه ای کارت ویزیت EBC


برای مثال قصد داریم چند منوی شیشه ای برای یک شیرینی پزی ایجاد کنیم ابتدا وارد سامانه آی نوتی شده، از منوی اصلی به منوی "خدمات" و سپس به زیر منوی "کارت ویزیت EBC " مراجعه کرده و سپس گزینه‌ی "مدیریت کدEBC " را انتخاب نمایید.

در صفحه "مدیریت کد EBC " دکمه "دستورات تلگرام" کد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده شما می توانید منوی شیشه مورد نظر خود را ایجاد، حذف یا ویرایش کنید. کافیست در کادر "عنوان منوی شیشه ای" نام شیرینی را بنویسید.

جهت آپلود عکس دکمه "انتخاب فایل" انتخاب نمایید و عکس شیرینی مورد نظر خود را آپلود نمایید. توجه داشته باشید حد اکثر حجم این فایل می بایست 4 مگابایت و با فرمت های  (.jpg - .gif - .mp4 - .mp3 - .png)باشد.

در کادر بعد "متن تلگرام" می توانید توضیح کوتاهی از کیک یا شیرینی را بنویسید  و در نهایت دکمه ذخیره منو را انتخاب کنید. این توضیح بعد از ارسال شدن فایل به مخاطب نمایش داده می شود.

همچنین می توانید در انتهای صفحه، لیست شیرینی ها را مشاهده، ویرایش و یا حذف کنید.

عملکرد ربات تلگرامی


پس از ساخت منوی شیشه ای کاربران شما می توانند کد کارت ویزیت EBC شمارا در ربات تلگرامی ارسال کنند تا متن کارت ویزیت به همراه منوی های ثبت شده برای آنها ارسال شود.
کاربرن با انتخاب هر یک از منوها، فایل مربوط به آن را داخل ربات تلگرامی دریافت خواهند کرد.
آپلود عکس
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۲ ، ۱۳:۰۲
امیر نامدار

تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

 تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

 تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

فهرست مطالب

 

مقدمه

همانطور که میدانید آی نوتی امکان پرداخت از طریق کد USSD را برای کاربران خود فراهم کرده است. لازم به ذکر است که منو پرداخت بسیار پر کاربرد بوده و جزو اصلی ترین منو های کد USSD می باشد.
اگر پیش از این از طریق کد USSD عملیت پرداخت را انجام داده باشید مشاهده می کنید که پس از پرداخت موفق پیامکی به صورت خودکار برای خط شما ارسال خواهد شد که مشخصات تراکنش در آین ذکر شده است.
به تازگی آی نوتی امکانی را در قسمت مدیریت کد USSD قرار داده است که با استفاده از آن می توانید متن دلخواه خود را پس از پرداخت موفق برای کاربر ارسال کنید. برای این که شما متن مورد نظر خود را در پنل ذخیره میکنید سپس بعد از پرداخت موفق کاربر به صورت خود کار از طریق پیامک متن را دریافت خواهد کرد.

نکته: توجه داشته باشید در صورتیکه متن پیامک مورد نظر خود را در این فرم ثبت نمایید، هزینه ارسال هر پیامک پس از پرداخت موفق کاربر بر روی کد دستوری شما، از پنل کاربری شما کسر خواهد شد.
حداقل شارژ مورد نیاز برای استفاده از این سرویس 50 هزار ریال است و اگر موجودی پنل کاربری شما از این میزان کمتر شود سیستم بطور اتوماتیک پیامک پیش فرض را برای کاربران شما ارسال میکند .

با سه اولویت متن پیامکهای پرداخت را تغییر دهید

  1. اولویت اول: تنظیم پیامک بر روی یک منو خاص ، در این شیوه هر پرداخت موفق بر روی منو مورد نظر با متن تنظیم شده اختصاصی آن منو ارسال میشود .

  2. اولویت دوم: تنظیم پیامک بر اساس نوع پرداخت ، در این شیوه هر پرداخت موفق از شیوه انتخاب شده از متن تنظیم شده آن شیوه استفاده میکند ، مثلا کلیه پیامکهای منوهای فرم سریع یا کلیه پیامکهای منوهای پرداخت وجه مستقیم .

  3. اولویت سوم: تنظیم پیامک عمومی برای همه پرداختها ، در این شیوه هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاده خواهد کرد .

    در نظر داشته باشید به انتهای تمامی متون پیامکی شما رسید زیر به صورت پیش فرض اضافه میشود و هزینه آن بر روی پارت پیامکی شما محاسبه میگردد ( در متن زیر کد تراکنش و مبلغ متغیر میباشد ) :
    کدتراکنش:1234567
    مبلغ:999,999,999ریال
      https://inoti.com

نحوه تنظیم متن پیامک پردات موفق

برای تنظیم این فرم کافیست وارد پنل کاربری شده از داشبرد سمت راست منو خدمات سپس به ترتیب زیرمنو‌های خدمات USSD >> مدیریت کد USSD را انتخاب کنید.


در پایین صفحه مدیریت کد USSD دکمه قرمز رنگ "تنظیمات پیامک های پرداخت" را انتخاب کنید.


در صفحه باز شده جهت تنظیم پیامک برای هر منو که اولویت اول می باشد کافیست دکمه " افزودن " منو مورد نظر خود را دراین کادر انتخاب کنید.

در این مرحله متن دلخواه خود را بنویسید و در آخر روی دکمه "ثبت و ذخیره" کلیک کنید.

در کادر پاینن صفحه " تنظیم پیامک برای هر نوع پرداخت " که اولویت دوم می باشد قرار دارد. می توانید متن دلخواه خود را به صورت مجزا برای منو های  پیامک پرداخت وجه مستقیم،  پیامک پرداخت منوها، پیامک پرداخت سبد خرید،پیامک پرداخت وب سرویس،  پیامک پرداخت رزرو و نوبت دهی و پیامک پرداخت فرم های سریع در کادر متن پیامک بنویسید و در آخر دکمه  "ذخیره تغییرات" را انتخاب کنید. در این صورت پس از پرداخت موفق در هر منو متن تعیین شده برای کاربر پیامک می شود.

تنظیم پیامک عمومی برای تمام انواع پرداخت ها ماننده مراحل قبل می باشد کافیست متن مورد نظر خود را در کادر بنویسد و دکمه " ذخیره تغییرات " را انتخاب کنید تا هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاد کند.

 

آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۶
امیر نامدار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۰۲ ، ۱۸:۰۷
امیر نامدار

پایان نامه ذهنی سازی

Dissertation of mentalization

پایان نامه ذهنی سازی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 182
حجم 1704 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل


پایان نامه ذهنی سازی

خشونت موقعیتی شایع ترین نوع خشونت در روابط صمیمانه است. مطالعات اثربخشی نشان داده است که مداخلات سنتی تأثیر بسیار کمی بر کاهش خشونت موقعیتی و پویایی های رابطه زوجین دارد. در سالها ی اخیر نظریه‌پردازان حوزه ذهنی سازی به بررسی نقش این ظرفیت در بروز خشونت خانگی پرداخته و تلاش های مقدماتی برای مداخله در خشونت خانگی انجام داده اند. 

 

فعالیت منتالیزیشن یا ذهنی‌سازی‌، بر ادراک و فهم رفتار خود و دیگران بر اساس ساحت‌های ذهن متکی‌ است. ذهنی‌سازی‌ جنبه خاصی از تفکر انسانی را توصیف می‌کند: آگاهی فرد از حالت‌هایی که در ذهن خودش و دیگری رخ می‌دهد، به‌خصوص زمانی که می‌خواهد علت زیربنایی یک رفتار را درک کند. این توانایی نیاز به پردازش و تفسیر هیجانات، افکار، نیازها، اهداف و نیاتی دارد که افراد در روابطشان بروز می‌دهند و نیازمند آن است که ما از شرایط یک فرد، الگوهای قبلی او و همچنین تجاربی که در معرض آن قرار گرفته است، آگاهی پیدا کنیم.

 

ایده منتالیزیشن، در حقیقت عملی خیالی است که به ما می‌گوید مبنای هر عملی نامشخص است؛ چرا که درک حالات درونی افراد برای ما مبهم، قابل تغییر و اغلب اوقات حتی برای ذهن خودشان هم دشوار است. پس هر تلاشی برای درک حالات ذهنی، می‌تواند فرآیندی شکننده و نادقیق باشد. ذهنی‌سازی فرآیندی‌ است که اغلب ما در زندگی روزمره انجام می‌دهیم و بیشتر اوقات حتی از آن آگاه نیستیم و با وجود تمام این تلاش‌ها، اغلب اوقات در آن به خطا می‌رویم.

 


فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه 7
1-2 بیان مسئله 7
1-3 ضرورت و اهمیت پژ وهش 14
1-4 اهداف پژوهش )هدف کل ی و اهداف وی ژه( 15
1-4-1 هدف کلی 15
1-4-2 اهداف ویژه 15
1-5 سؤاالت پژوهش16
1-6 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش 16
1-6-1 بسته مداخله گروهی مبتن ی بر ذهنی ساز ی 16
1-6-2 خشونت موقعیتی زوجین 16
 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینهی پژوهش

-2-1 خشونت در روابط صمیمانه 18
2-1-1 انواع خشونت 18
2-1-2 تقس یم بندی خشونت از نظر جانسون 19
2-1-3 علل خشونت موقعیتی مزمن 23
2-1-4 شیوع خشونت در روابط صمیمانه در جهان و ایران و عوامل جمعیتشناختی آن 26
2-1-5 آثار خشونت در روابط صم یمانه 27
2-1-6 پیش ینه نظر ی خشونت در روابط صمیمانه 29
2-2 مروری بر نظریه ذهنی سازی 33
2-2-1 تعری ف ذهنی سازی 33
2-2-2 ریشههای تحولی ذهنی سازی و تأثیر نامالیمات 34
2-2-3 ابعاد ذهنی سازی 35
2-2-4 ذهنی سازی و وابستگ ی آن به بافت و ماهیت رابطه 39
2-2-5 ساحتهای پیش ذهنی سازی 40
-2-2-6 در هم شکستن ذهنی سازی 42
2-2-7 وی ژگیهای ذهنی سازی خوب 43
2-2-8 مؤلفه های حفاظتی و سبب شناختی موثر بر خشونت در روابط صمیمانه از منظر نظریه ذهن یسازی 44
2-3 مرور مداخالت موجود برای کاهش خشونت همسران 48
2-3-1 مداخالت مربوط به قربانیان خشونت 48
2-3-2 مداخالت مربوط به مرتکب ین خشونت 50
2-3-3 مداخالت گروهی زوجین 52
2-4 مداخالت مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت 52

فصل سوم: روششناسی پژوهش 
3-1 روش تحقیق 56
3-2 روش اجرای پژوهش 56
3-2-1 مرور نظاممند ادبیات ذهن یسازی متمرکز بر خشونت 56
3-2-2 مطالعه کیفی بر مبنای مصاحبه زوجین 60
3-2-2-1 جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونهگی ری 60
3-2-2-2 ابزارهای پژوهش 62
3-2-2-3 مالحظات اخالقی 64
3-2-2-4 اعتبار نتای ج مرحله کی فی پژوهش 65
3-2-3 بخش دوم: طراحی بسته مداخله گروهی مبتنی برذهنی سازی برا کاهش خشونت موقعیتی66

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل دادهها
-4-1 یافته های حاصل از مرور نظاممند ادبیات ذهنی سازی متمرکز بر خشونت 68
4-1-1 مؤلفههای سبب شناختی 68
4-1-2 مؤلفههای مداخالتی 72
4-2 یافتههای حاصل از مطالعه ک یفی79
4-2-1 فیلمنامه های خانوادگی 79
4-2-2 کیفیت تجربه هیجانی 85
4-2-3 کیفی ت ذهنی سازی 90
4-2-4 الگوهای تعاملی 97
4-2-5 جمع بندی100
-4-3 محورها ی مداخله در خشونت موقعیتی زوجین بر اساس یافتههای بخش 1-4 و -4 2 101
4-3-1 محورهای فرا یندی 101
4-3-2 مؤلفههای محتوایی 102
-4-4 طراحی بسته مداخله گروه ی مبتنی بر ذهنی سازی برا ی کاهش خشونت موقعیتی زوجین 105


فصل پنجم: تبیین یافتههای پژوهش
5-1 بحث پیرامون ی افتههای مرور نظاممند 108
5-2 بحث پیرامون ی افتههای حاصل از مطالعه کیفی 109
5-3 بحث پیرامون محورهای مداخله در خشونت موقعیتی زوجین113
5-4 بحث پیرامون بسته مداخله گروهی مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت موقعیت ی زوجین116
-5-5 محدودیتهای پژوهش116
-5-6 پیشنهادات پژوهش 116
منابع و مآخذ: 117

پیوست شماره :1 سؤاالت مصاحبه مبتنی بر ذهنی سازی برا ی خشونت زوجین 137
پیوست شماره :2 چک لیست رفتارهای کنترل گرانه 139
پیوست شماره :3 پرسشنام ۀ -2CTS جهت سنجش شدت خشونت 143
پیوست شماره :4 بسته مداخله گروهی مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت موقعیت ی زوجین148


فهرست جداول
جدول )1-2( تقارن/عدم تقارن جنسیتی باتوجه به نوع خشونت21
جدول )2-2( شدت خشونت بر اساس نوع خشونت 22
جدول )3-2( برخی دیگر از و یژگیهای خشونت موقعیتی22
جدول )4-2( شیوع خشونت بر اساس نوع خشونت 27
جدول )5-2( پ یامدهای خشونت مردان بر زنان باتوجهبه نوع خشونت 28
نمودار )4-3( نمودار گردشی پریزما برای نما یش فرایند گزینش مطالعات59
جدول )5-3( لیست مقاالت مرور نظاممند 60
جدول )1-3( ویژگیهای جمعیتشناختی مصاحبه شوندگان شرکتکننده در پژوهش 61
جدول )2-3( نمرات مصاحبه شوندگان در سنجه تاکتیکهای حل تعارض2- 62
جدول )3-3( نمرات مصاحبه شوندگان در چکلیست رفتارهای کنترلگرانه 62
جدول )1-4( مؤلفههای سبب شناختی شناسایی شده بر اساس مرور نظاممند ادبیات ذهنی سازی 71
فهرست تصاویر 
تصویر )1-2( چرخ قدرت و کنترل20
تصویر)1-4( فرافکنی همانندسازانه 69
تصویر )3-4( حلقه ذهنی سازی 75
تصویر)5-4( مضمون اصلی: فیلمنامههای خانوادگی 81
تصویر)6-4( مضمون اصلی: کیفیت تجربه هیجانی 86
تصویر)7-4( مضمون اصلی: کیفیت ذهنی سازی 91
تصویر)8-4( مضمون اصلی: الگوی تعاملی 97
تصویر)1-5(چرخه های فاقد ذهنی سازی در تعامالت بین فردی 110


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۲۰
امیر نامدار
هی گروپ پرسشنامه سنجش رضایت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 35
فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر

فروشنده فایل

کد کاربری 7173
کاربر
 
 

هی گروپ
پرسشنامه
سنجش رضایت

همکار گرامی

با سلام، پرسشنامه‌ای که ملاحظه می‌فرمائید------------------------------------- خواهشمندیم که با پاسخگویی دقیق، امکان شناخت بهتر فضای شرکت را فراهم نمائید تا واحد منابع انسانی بتواند برای بهبود شرایط کاری و تقویت روحیه همدلی و همکاری، اقدامات مؤثری را بکار بندد.

پیشاپیش از همکاری سازنده شما، تشکر و قدردانی می شود.

  1. لطفاً به تمام سوالات پاسخ دهید.
  2. پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد. برای هر پرسش، ‌پاسخی را انتخاب نمایید که با نظر شما بیشترین انطباق را دارد.
  3. اطلاعات پرسشنامه کاملا محرمانه و بی نام می باشد.
  4. جهت تکمیل نظرسنجی حدود 20 دقیقه وقت نیاز است.
  5. دقت و صراحت شما، در پاسخ به پرسش ها موجب افزایش اعتبار این نظرسنجی می باشد.

 

1-لطفاً میزان تحصیلات خود را مشخص کنید؟

1)زیر دیپلم□ 2)دیپلم□ 3)فوق دیپلم□ 4)لیسانس□ 5)فوق لیسانس □ 5)دکتری □

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۳۸
امیر نامدار
آزمون مازهای پروتئوس
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 17
فرمت فایل zip
حجم فایل 1811 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
آزمون مازهای پروتئوس

فروشنده فایل

کد کاربری 15739
کاربر
 
 

این آزمون در سال 1924 توسط پروتئوس ساخته شد و بعدها به وسیله آرتور مورد ‏تجدید نظر فرار گرفت. کاربرد این آزمون برای ارزشیابی هوشی عمومی کودکان 3 تا ‏‏14 ساله است و شامل 10 ماز است.‏

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۲۰
امیر نامدار
کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس‌های مسافرتی

کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس‌های مسافرتی

با شماره گیری کد USSD، اطلاعات سفرت را دریافت کن.


همانطور که می‌دانید، کدهای USSD آی نوتی می‌تواند امکانات بی نظیر و خاصی در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار دهد.
یکی از کارهایی که می‌توان از طریق وب سرویس بر روی کدهای USSD پیاده سازی کرد، نمایش اطلاعات سفر افرادی است که از آژانس‌های مسافرتی، بلیط، تور و یا هتل برای تاریخ و محل خاصی رزرو و خریداری کرده‌اند.
آژانس‌های مسافرتی می‌توانندبا استفاده از این خدمت، افرادی که در سایت آژانس مسافرتی ثبت نام کرده‌اند و به صورت اینترنتی بلیط و یا واچر هتل رزرو کرده‌اند، را شناسایی نمایند.
فرض کنید مشتری از طریق سایت آژانس مسافرتی شما، یک تور 3 روزه کیش، رزرو کرده است.
پس از رزرو ، سیستم به جای نمایش اطلاعات تور خریداری شده، یک کد چند رقمی به مشتری نمایش دهد. این کد می‌تواند به عنوان کد پیگیری نام گذاری گردد.
مشتری می‌بایست جهت دریافت لینک فایل pdf بلیط و واچر خود، با شماره موبایلی که در سایت ثبت نام کرده است، کد USSD آژانس مسافرتی را شماره گیری نماید؛ سپس کد رهگیری خود را ارسال کند.
سیستم از طریق وب سرویس، کد پیگیری را بررسی کرده و اگر کد پیگیری صحیح باشد، لینک دانلود فایل pdf بلیط و یا واچر هتل، برای مشتری پیامک خواهد شد.
با پیاده سازی این ایده، آژانس مسافرتی می‌تواند، به صورت همزمان، از خدمات کدهای USSD و سرویس ارسال پیامک انبوه آی نوتی استفاده نماید.


ثبت درخواست پیکاپ ویزا با شماره گیری کد USSD آژانس مسافرتی


یکی از خدماتی که برخی از آژانس‌های مسافرتی به مشتریان خود ارائه می‌دهند، درخواست پیکاپ ویزا و یا پیکاپ پاسپورت هست.
حالا پیکاپ ویزا چیست؟
احتمالا اگر شما هم برای دریافت ویزای کانادا، انگلیس، آمریکا و یا سایر کشور ها اقدام کرده باشید، میدانید که هیچ سفارتخانه‌ای برای این کشورها در ایران وجود ندارد و شما برای انجام مراحل درخواست ویزا می‌بایست به کشور دیگری سفر کنید و مدارک خود را به سفارت تحویل دهید و یا مصاحبه انجام دهید.
پس از آنکه مدارک شما توسط سفارتخانه‌ی آن کشور بررسی شد، به شما ایمیلی در راستای تایید و عدم تایید درخواست ارسال می‌شود.
در صورتی که با ویزای شما موفقت گردد، می بایست مجددا به آن کشور سفر کنید تا در پاسپورت شما، ویزای شما ثبت گردد که این کار هزینه بسیار هنگفتی به همراه دارد.
از این رو برخی از آژانسهای مسافرتی، امور مرتبط به دریافت ویزا را برای مسافران عزیز انجام خواهند داد و دیگر نیازی نیست خود فرد به کشور دیگری برای دریافت ویزای خود مراجعه کند.
در شرایط به وجود آمده برای بیماری کرونا، مراجعه های حضوری به آژانسهای مسافرتی، حذف شده است و خیلی از آژانسها به صورت غیر حضوری هماهنگی های لازم را جهت دریافت مدارک و مشخصات، انجام می‌دهند.
آژانس‌های مسافرتی این امکان را دارند تا بر روی کد USSd خریداری شده یک منو از نوع "فرم سریع" جهت دریافت اطلاعات و نامه تاییدیه سفارت، ایجاد نمایند.
همچنین می‌توانند با بهره گیری از سیستم قدرتمند نوبت دهی کدهای USSD آی نوتی، زمان مراجعه‌ی مراجعین برای تحویل پاسپورت خود را تعیین نمایند.
با ایجاد این دو منو، مراجعین میتوانند با شماره گیری منوهای ایجاد شده، درخواست خود را جهت پیکاپ پاسپورت ثبت نمایند و نوبتی را برای تحویل پاسپورت به آژانس هواپیمایی تعیین کنند.
چنانچه آژانس مسافرتی، دارای پیک اختصاصی می‌باشد، دیگر نیازی نیست که خود مسافرین برای تحویل پاسپورت به صورت حضوری مراجعه کنند. تنها نیاز است که درخواست خود را در فرم سریع ثبت نمایند.
پس از بررسی مدارک و مشخصات، آژانس مسافرتی زمانی را برای تحویل پاسپورت توسط پیک خود آژانس تعیین نماید و از طریق سامانه ارسال پیامک آی نوتی، زمان مراجعه و تحویل پاسپورت را به مسافر اطلاع دهد.


به شیوه‌‌ای جدید، پرسنل با تجربه در آژانس مسافرتی، استخدام کن


آیا شما هم به دنبال نیروی کار توانا و باتجربه برای کار در آژانس مسافرتی، می‌گردید؟
افرادی که بتوانند با مسافران ارتباط خوبی بر قرار کنند و تورهای مسافرتی و بلیط‌های بیشتری را به فروش رسانند؟
آیا آگهی استخدام در سایت‌های کاریابی درج کرده اید، اما فرد مناسب را هنوز پیدا نکرده‌اید؟
شاید خیلی از افراد متخصص، در سایت های کاریابی عضو نباشند و اصلا آگهی شما را نبینند.
پس حتما شیوه‌های نوین را برای این کار امتحان کنید. ما در این پست قصد داریم به یکی از این شیوه‌ها اشاره کنیم. پس پیشنهاد میکنیم این متن را کامل بخوانید و مراحل آن را دنبال کنید.

1️⃣ اولین مرحله تهیه یک کد USSD از سامانه آی نوتی می‌باشد. همانطور که میدانید این کد امکانات بیشماری را در اختیار شما قرار خواهد داد که ما در این پست به یکی از کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد.
2️⃣ در مرحله‌ی دوم پس از تکمیل اطلاعات اولیه، یک منو از نوع "فرم سریع" بر روی کد USSD خریداری شده ایجاد کنید و تکمیل فیلدهایی که جهت استخدام فرد برای شما اهمیت دارد را اجباری نمایید.
3️⃣ فیلد دریافت فایل ضمیمه را فعال کنید تا افراد علاقه‌مند بتوانند رزومه‌ی کاری خود را ضمیمه فرم کنند و برای شما ارسال نمایند.
4️⃣ در مرحله‌ی پایانی، کد USSD مستقیم این منو را در پست های شبکه های اجتماعی خود (لینکدین، اینستاگرام) منتشر کنید زیرا خیلی از افرادی که مشتریان شما هستند و پیج شما را دنبال می‌کنند، جویای کار می‌باشند و یا حتی علاقه‌مند به فعالیت در آژانس‌های مسافرتی هستند.
پس با به کارگیری این روش، می‌توانید فرصتهای بهتری برای استخدام افراد مناسب تر، بدست آورید.


تبلیغات آژانس مسافرتی خود را به اینما بسپارید.


مهم نیست چه کسب و کاری دارید، مهم میزان تاثیر گذاری ویدئو مارکتینگ در بهتر شناخته شدن شما و کسب و کارتان است.
آیا میدانستید می‌توانید با بهره گیری از امکانات سرویس اشتراک ویدئویی اینما، خدماتتان را بیشتر به دیگران معرفی کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید؟
آیا میدانستید می‌توانید به صورت نا محدود از آژانس مسافرتی خود و خدماتی که ارائه می‌دهید ویدئو تهیه کنید و تمامی آنها را بر روی سایت اینما بارگذاری کنید؟
آیا می‌دانستید می‌توانید تبلیغات بنری و یا ویدئویی خود را به سایت اینما بسپارید تا طی مدت کوتاه، شما را به تمام دنیا معرفی کند و مشتریان جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد؟

آژانسهای مسافرتی می‌توانند از خدماتی که برای اخذ ویزای مسافرتی به کشورهای اروپایی و ... ارائه میدهند، کلیپ های کوتاهی تهیه کنند.
همچنین می‌توانند از تورهای مسافرتی خود و هتلهایی که با آنها قرارداد دارند، فیلمهای کوتاهی تهیه کنند و آنها را در سایت اینما بارگذاری کنند.
برای مثال در هر کلیپ، مراکز گردشکری شهر و یا کشورهایی که برای آنها تور مسافرتی برگزار میکنند را معرفی کنند.
از داخل هتلهای هر شهر یا کشوری که با آنها قرارداد، دارند فیلم تهیه کنید تا مسافران با مشاهده‌ی این فیلمها بتوانند راحت تر هتل مد نظر خود را برای اقامت انتخاب کنند.

با گذاشتن کد اسکریپت ویدئوها، میان کدهای وب سایت آژانس مسافرتی، فیلمهای شما علاوه بر نمایش در سایت اینما، بر روی وب سایت خودتان هم نمایش داده خواهد شد.

همچنین میتوانند فیلمهایی که برای معرفی خدمات خود در سایت اینما بارگذاری کرده‌اند را، در شبکه های اجتماعی با مشتریانتان به اشتراک بگذارند تا آنها بتوانند راحت تر تور و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

یکی دیگر از راهکارها، تهیه ویدئوی تبلیغاتی برای تخفیفاتی است که آژانس مسافرتی، بر روی بلیط‌ها و تورها در بازه های زمانی خاص، ارائه میدهند.
آژانسهای مسافرتی می‌توانند با درج سفارش تبلیغات بر روی سایت اینما، ویدئوهای تبلیغاتی ساخته شده را، ابتدای فیلمهای اینما، به مخاطبین نمایش دهند.
از جایی که تبلیغات در اینما قابل کلیک می‌باشد، مخاطبین با کلیک بر روی ویدئوی تبلیغاتی به سایت آژانس مسافرتی، ارجاع داده خواهد شد.
 

ترفندی برای جذب مسافران تورهای نوروزی 1400


چیزی تا نوروز سال 1400 باقی نمانده و قطعا شما هم می‌خواهید به بهانه‌ی شروع قرن جدید، هدیه‌ی کوچکی به چند تا از مشتریان قدیمی خود بدهید.
همچنین می‌خواهید بدانید اکثر مردم برای عید نوروز به دنبال چه سفرهایی هستند که برای تورهای نوروزی برنامه ریزی کنید و با دادن آفرهای ویژه، مشتریان جدیدی جذب کنید و مشتریان قدیمی خود را وفادار سازید.
اما چه طور میخواهید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید؟

باز هم آی نوتی یک راهکار کم هزینه و راحت برای این مساله به شما ارائه می‌دهد و آن هم استفاده از امکان نظرسنجی و قرعه‌کشی بر روی کدهای USSD آی نوتی می‌باشد.
راهکار اول ایجاد منویی به نام قرعه کشی است. در این شرایط می‌بایست با اطلاع رسانی بر روی سایت و یا ارسال پیامک تبلیغاتی، از مخاطبان درخواست کنید، تا با شماره گیری کد USSD شما و شماره گیری منوی قرعه کشی، نام شهر و یا کشوری که دوست دارند به آن سفر کنند را ارسال نمایند.
راهکار دیگر استفاده از منوی نظرسنجی کدهای USSD می باشد. در این راهکار میبایست ابتدا سوالاتی برای دریافت نظر مخاطبان نسبت شهر و کشور مورد علاقه برای سفر و یا هتلی که میخواهند در آن اقامت داشته باشند، به صورت چند گزینه ای در بخش سوالات نظرسنجی کد USSD ایجاد کنید.
سپس با اطلاع رسانی بر روی سایت و یا از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای، از آنها درخواست کنید تا در این نظرسنجی شرکت کنند و به سوالاتی که بر روی منوی نظر سنجی کد USSD قرار داده‌اید، پاسخ دهند.

با این راهکارها چندین اتفاق به صورت همزمان خواهد افتاد.
شما به انبوهی از شماره موبایل افراد دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید یک بانک از شماره موبایل افراد علاقه مند به سفر، جمع آوری کنید.
میتوانید متوجه شوید کدام شهرها و کشورها برای سفر از نظر مخاطبان جذاب تر است تا تورهای مسافرتی بیشتری برای این مقاصد برگزار کنید و دقیقا برای همان افراد علاقه مند، اطلاعات تورهایی که برای این مقاصد برنامه ریزی کرده‌اید را به همراه آفرهای ویژه ارسال کنید. شک نکنید آنها با دیدن آفرهای ویژه‌ی شما بر روی تور مسافرتی که به آن علاقه دارند، حتما از شما خرید خواهند کرد.
میتوانید در مناسبت های مختلف بین افرادی که در نظرسنجی شما شرکت کرده‌اند، قرعه کشی انجام دهید و به تعدادی از آنها تخفیف خرید تور مسافرتی، هدیه دهید.

همه‌ی این موارد کمک شایانی به مشتری مداری ، جذب مشتری جدید و نگهداری مشتریان قدیمی خواهد کرد
آپلود عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد